Miercuri, 26 Aprilie 2023 08:42

Anunţ achiziţie publică de servicii de dirigenție de șantier pentru obiectivul „Restaurare biserica din lemn „Sfinții Voievozi” – Parohia Isverna din Județul Mehedinți”

Publicat de
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Având în vedere Îndrumarului metodologic pentru beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență și respectând toate prevederile legale relevante care sunt în vigoare și a legislației în domeniul achizițiilor publice, vă invităm să depuneţi ofertă de preţ pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică de servicii de dirigenție de șantier pentru obiectivul RESTAURARE BISERICA DIN LEMN ”SFINȚII VOIEVOZI” – PAROHIA ISVERNA, SAT ISVERNA, COMUNA ISVERNA, JUDEȚUL MEHEDINȚI - monument istoric, cod LMI  MH-II-m-B-10349”

  Cod CPV 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor.

  1. Obiectul contractului: Servicii de dirigenție de șantier pentru obiectivul „RESTAURARE BISERICA DIN LEMN ”SFINȚII VOIEVOZI” – PAROHIA ISVERNA, SAT ISVERNA, COMUNA ISVERNA, JUDEȚUL MEHEDINȚI”- monument istoric, cod LMI MH-II-m-B-10349”.
  2. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Planului Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta 11 - Turism și Cultură, Investiția I1- Promovarea celor 12 rute turistice/culturale
  3. Valoarea estimată: 23.500,00 lei fără TVA.
  4. Preţul ofertei va fi exprimat în lei fără TVA. TVA se va evidenția separat.
  5. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: PREŢUL CEL MAI SCĂZUT.
  6. Oferta va conţine:

- Formularul de ofertă și Anexa la formularul de ofertă;

- Certificat de înmatriculare la Registrul Comerțului, sau echivalent

- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului, sau document echivalent din care să reiasă faptul că prestatorul este autorizat să presteze serviciile ce fac obiectul contractului, emis cu mai puțin de 30 de zile înainte de data depunerii ofertelor;

Va/vor fi prezentată/e autorizația/autorizațiile I.S.C conform Ordinului nr .1496/13.05.2011 al M.D.R.T., completat cu prevederile Ordinului M.D.R.T. nr. 277/19.03.2012, în domeniile/subdomeniile de autorizare:

- domeniul autorizat 1 Consolidare și restaurare monumente istorice – toate categoriile de importanță;

- domeniul autorizat 2.3 Construcţii civile, industriale si agricole categoria de importanță B;

- domeniul autorizat 6.1 Lucrări tehnico-edilitare şi reţele de apă şi canalizare;

- domeniul autorizat 8.1 Instalaţii electrice;

Notă: Documentele justificative care probează informațiile menționate vor fi depuse în copie cu mențiunea “conform cu originalul” și semnătura şi stampila operatorului economic care depune oferta, din care sa reiasă calificările expertului.

  1. Condiţii de participare:

Operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedeasca o forma de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, să reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. 

   Documentele justificative care probeaza indeplinirea cerintei:

 -  copie „conform cu originalul” dupa Certificatul Constatator emis de la Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Certificat de inregistrare/alte documente,  dupa caz)

Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dispuna de personal autorizat pentru indeplinirea contractului.

  1. Condiţii de plată:

Plata se va face în lei, pe bază de facturã, emisă după recepția serviciului, cu ordine de plată, în termen de 30 de zile de la primirea facturii. Plata serviciilor se va desfășura în tranșe, proporțional cu stadiul de execuție a lucrărilor, în termen de 30 de zile de la data recepției serviciilor prevăzute în caietul de sarcini, pe baza proceselor verbale de predare - primire și a documentațiilor recepționate cu proces verbal de recepție. Plățile se vor efectua in baza facturii emise, numai după aprobarea rapoartelor de activitate și semnarea proceselor verbale de recepție și reprezintă valorile maxime pe care Autoritatea contractantă le poate deconta pe baza documentelor justificative depuse (rapoarte, facturi, orice alt document justificativ relevant). Pentru îndeplinirea prezentului contract nu se acordă avans prestatorului.    

  1. Adresa la care se depune oferta: PAROHIA ISVERNA – (în atenția Pr. Dinulescu Nicolae - 0746021434), sat.Isverna,comuna Isverna, Județul Mehedinți, cod poștal 227285. Ofertele se pot depune in termenul stabilit si la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

   In acest caz, ofertanţii avand obligatia de a transmite si originalul prin curier/poștă.

  1. Termenul limita pentru depunerea ofertei: data 02.05.2023 ora 14.00.

Operatorii economici interesati pot solicita clarificari la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Citit 739 ori Ultima modificare Miercuri, 26 Aprilie 2023 09:18

Cele mai citite articole

radiolumina logo

 
« Decembrie 2024 »
Lun Marţi Mie Joi Vin Sâm Dum
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


patriarhia link

 
basilica link

 
radiotrinitas link

 
trinitastv link

ziarullumina link

e religie ro

adreseweb link

 


mbl live


mbl video


mbl youtube